Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
інформація для батьківСім'я - це те первинне середовище, де дитина повинна вчитися робити добро.Підтримуйте дитяче прагнення бути хорошим, бережіть його як найтонший порух людської душі, не зловживайте своєю владою, не перетворюйте мудрість батьківської влади на деспотичне самодурство.(В. СУХОМЛИНСЬКИЙ)Готуємося до школиШановні батьки, діти яких збираються іти у 1-й клас, наступна інформація для вас.Бесіда психолога з батьками, бабусями і дідусями майбутніх першокласників.Початок навчання дитини у 1-му класі – це дуже відповідальний і досить складний період у її житті. Адже дуже багато змін відбудеться у житті дитини: з'являться нові знайомства, як з однолітками, так і з дорослими; нові взаємовідносини; нові обов'язки. Зміниться вид діяльності: зараз основною діяльністю Вашого малюка є гра, з приходом до школи основною діяльністю стане навчання. Зміниться соціальна позиція дитини: ще сьогодні Ваш малюк є простою дитиною, а завтра – стане учнем з певними обов'язками. Основною діяльністю дитини стане навчання, яке потребує неабияких зусиль з боку дитини, певних знань, а також певних вмінь та навичок. Все життя буде підпорядковуватись навчанню , школі, шкільним справам. У психології виділяють таке поняття, як «готовність дитини до навчання». Що означає це поняття, з чого воно складається, чим визначається? Необхідно одразу розділити поняття педагогічної та психологічної готовності до школи. Під педагогічною готовністю, як правило, мається на увазі уміння читати, рахувати та писати. Однак сама по собі наявність лише цих вмінь та навичок не є гарантом того, що дитина буде навчатись успішно. Психологічна готовність до навчання у школі включає такі компоненти: Фізіологічна готовність означає достатній рівень дозрівання організму дитини, стан її здоров'я. Зрозуміло, що здорові діти краще пристосуються до змін, пов'язаних з початком навчання. Мислення є найважливішою функцією мозку людини. Будь-який вид діяльності не може обійтися без мислення. А особливо – навчання. Дитина має вміти аналізувати, встановлювати з’вязки, порівнювати, аналізувати, узагальнювати, визначати головні і другорядні ознаки предметів та явищ. Увага є ще одною складовою інтелектуальної готовності. Чим вищий рівень уваги, тим вища ефективність навчання. Навчання ставить перед дитиною нові завдання, несхожі на ті, які вона звикла виконувати під час гри. Навчальні завдання, на відміну від ігрових, містять більше нової інформації, а процес виконання навчальних завдань вимагає більшого зосередження. А для цього бажано тренувати здатність малюка бути уважним, наприклад, за допомогою ігор і спеціальних вправ. Дуже бажаним для успішного навчання є вміння дитини відповідати на запитання, уміти висловлювати свої думки. Передумовою цих вмінь є достатній словниковий запас дитини. Достатній розвиток мовлення є ще одною складовою інтелектуальної готовності дитини до навчання. Достатній розвиток м’язів руки, вміння виконувати пальчиками дрібні дії (наприклад, нанизувати намистинки) буде запорукою того, що дитина легко навчиться писати. Розвивати мислення, увагу, пам’ять, дрібну моторику, розширювати словниковий запас можна і під час спеціальних ігрових занять із малюком (саме гра перетворює нудне навчання на яскраву, цікаву пригоду), і під час щоденного побутового спілкування. Наприклад, коли Ви гуляєте з малюком, розказуйте йому про те, яка зараз пора року, що відбувається у природі; якого кольору проїхала машина; яке дерево вище, а яке нижче. Розказуйте різні відомості про навколишній світ. Розширювати словниковий запас малюка можна за допомогою гри «Хто більше?»: загадайте якийсь предмет, чи явище, і називайте його ознаки: хто більше назве? Наприклад: «сніг» - білий, холодний, блискучий, іскристий, м’який, ранній, несподіваний, глибокий, дрібний, пухнастий, лапатий іт. д. Щоб розвинути дрібні м’язи руки, надавайте малюку можливість ліпити, малювати, розфарбовувати розмальовки; вирізати чи виривати пальчиками обведені фігурки. Створюйте разом з дитиною різні фігурки із паличок (можна використовувати навіть сірники – тільки обов’язково під Вашим наглядом). Нехай малюк складе таку саму фігурку, яку склали Ви, спочатку дивлячись на неї (так буде розвиватись сприймання, вміння орієнтуватись на зразок), а потім по-пам’яті (щоб розвивалась пам’ять, Ваші фігурки із сірників спочатку мають бути дуже простими, поступово їх потрібно ускладнювати). Зараз у книжкових магазинах, на базарах, у кіосках можна придбати велику кількість книжок по розвитку мислення, пам’яті, уваги, сприймання, по підготовці дитини до навчання у школі. А щоб Ваші ігри з малюком Були успішними, дотримуйтесь важливого правила: під час гри забудьте про те, що Ви авторитетні і всезнаючі мама, тато, бабуся чи дідусь, а перенесіться у власне дитинство і станьте, хоч ненадовго, знову дитиною – будьте для малюка рівноправним партнером у грі, який також може сумніватись, сумувати і щиро радіти із своїх результатів. Не менш важливою, ніж інтелектуальна готовність, є емоційно-вольова готовність дитини до навчання. Ця складова включає достатній розвиток волі, послаблення імпульсивних реакцій, вміння керувати своїми емоціями (наприклад, слухати, не перебиваючи). Емоційно-вольова готовність вважається сформованою, якщо дитина вміє ставити мету, докладати зусиль для реалізації мети, долати перешкоди, виконувати не цікаву, але корисну роботу. Чи має Ваш малюк прості, але постійні доручення (наприклад поливати квіти)? Чи прибирає за собою іграшки? Чи застеляє свою постіль (нехай і з Вашою допомогою)? Чи не перебиває Вас під час розмови? Чи має терпіння? Наступний компонент – соціальна готовність. Вона містить у собі сформованість у дитині якостей, завдяки яким вона може спілкуватися з іншими дітьми, з вчителькою. Це і бажання спілкуватися, і вміння встановлювати взаємовідносини з однолітками і дорослими; уміння поступатись, підкорятись інтересам дитячої групи, класу; повага до бажань інших людей. Взагалі, дитина поводить себе з іншими дітьми у школі так, як бачить це і чує вдома. Тобто дитина у своїх взаємовідносинах з іншими дітьми є дзеркалом того, які взаємовідносини панують у сім'ї. Саме у родині дитина отримує перші зразки спілкування. Якщо дитина вдома є свідком неповаги членів сім’ї один до одного, сварок, бійок, то вона вважає таку поведінку нормальною і сама починає так поводити себе в школі. Мотиваційна готовність сформована, якщо у дитини є бажання ходити до школи, є прагнення здобувати знання, дізнаватись нове, цікаве, виконувати нову соціальну роль – роль школяра. І тут багато що залежить від Вас, шановні батьки. Не залякуйте малюка школою, фразами подібними до такої: «Ось підеш у школу – там тобі покажуть!» Бажаємо Вам, щоб початок навчання малюка в школі став приємною подією в житті всієї родини . ПАМ’ЯТКА ДЛЯ УЧНІВ ТА БАТЬКІВ НА ПЕРІОД ЛІТНІХ КАНІКУЛПАМ’ЯТКА ДЛЯ УЧНІВ ТА БАТЬКІВ НА ПЕРІОД ЛІТНІХ КАНІКУЛ
Шановні батьки! Пам'ятайте, що літні канікули для дітей - це можливість набратися свіжих сил, оздоровитися, закріпити набуті знання і використовувати їх у домашніх умовах. Звертаємо увагу на організацію відпочинку Вашої дитини під час канікул. Приділяйте, будь ласка, більше уваги своїй дитині. Залучайте до виконання домашніх обов’язків. Тримайте під контролем проведення дозвілля сина (доньки) за межами дому у вечірній час. Пам'ятка безпечної поведінки під час літніх канікул для учнів Ось і розпочинаються літні канікули. Як завжди, кожен з нас проведе їх по-різному. Подорожі, екскурсії, море, гори, походи, багато друзів - все це чекає на вас влітку. Бажаємо усім гарного відпочинку, яскравих вражень, незабутніх зустрічей, захоплюючих мандрівок! Але також закликаємо Вас завжди пам`ятати елементарні правила безпеки, щоб літній відпочинок не був зіпсований:
Пам`ятка з техніки безпеки на літніх канікулах 1. Правила дорожнього руху • Ходити тільки по правiй сторонi тротуару; • дорогу переходити не поспiшаючи; • не можна переходити дорогу навскіс; • переходячи дорогу слiд подивитися налiво, дiйшовши до середини зупинитися i подивитися направо; • якщо не встигли перейти вулицю i рух транспорту почався, слiд зупинитися на серединi вулицi i зачекати, поки рух припиниться; • якщо немає тротуарiв, слiд триматися лiвого боку дороги, тобто йти назустріч транспорту, що рухається. 2. Правила електробезпеки • Під час вимикання електроприладiв забороняється витягувати вилку з розетки за шнур; • категорично забороняється користуватися електроприладами, в яких знайдено несправнiсть; • не торкатися мокрими руками електроприладiв, якi знаходяться під напругою; Пам’ятайте: зовнiшнiми ознаками несправностi електропроводки або приладiв є специфiчний запах пiдгораючої iзоляції, з’явлення іскри, перегрівання штепсельних розеток i вилок. 3. Вибухонебезпечні предмети • До виявлених вибухонебезпечних предметiв нi в якому разi не можна торкатись, перекладати, розряджати, зберiгати; • забороняється використовувати снаряди для розведення вогню; • не можна збирати, здавати снаряди в металобрухт; • виявивши вибухонебезпечнi предмети, необхiдно термiново повiдомити мiлiцiю, школу, вiйськкомат. 4. Правила протипожежної безпеки • Дотримуйтесь правил протипожежної безпеки в спекотну погоду; • гра з вогнем — одна з причин пожежi; • дотримуйтесь правил протипожежної безпеки в турпоходi. 5. Правила поведiнки на водi • Купатися можна тiльки в сонячну безвiтряну погоду при температурі повiтря не нижче 20—250 С i води — не менш нiж 18—200С; • купатися дозволяється тiльки в спецiально вiдведених мiсцях; • забороняється заходити у воду глибше, нiж по пояс, людинi, яка не вмiє плавати; • не запливайте за знаки огорожi акваторiї пляжу; • грубi iгри та пустощi у водi небезпечнi для життя; • не забруднюйте воду та берег; • не подавайте хибних сигналiв тривоги; • не користуйтесь надувними матрацами, катерами та iншими предметами, якi не призначенi для плавання. 6. Правила культури поведінки (правила в громадських місцях) • Завжди прагнiть бути культурною людиною; • поступайтеся мiсцем людям похилого вiку; • поважайте старших, не будь грубим; • не гуляйте пiзнiше 21 години; • не сидiть цiлодобово бiля телевiзора, комп’ютера; • бiльше читайте художньої лiтератури. 7. Категорично забороняється • Ходити на територiї новобудов; • купатися без догляду дорослих; • розводити вогнище в лiсi, поблизу лiнiй електропередач; • iздити на велосипедi на тiй частинi дороги, де рухається транспорт. 8. Суворо дотримуйтесь правил: • дорожнього руху; • користування газовими, електричними приладами; • поведiнки дiтей на водi; • користування пасажирським лiфтом; • протипожежної безпеки. Цікаві сайти для дітейСучасні діти іноді відірватися не можуть від телефонів, планшетів чи комп'ютерів. Використайте це з користю. Інтернет пропонує багато можливостей для розвитку дітей.
Шановні батьки!!!
В зв′язку з негативним впливом ІНТЕРНЕТУ на здоров′я та життя дітей, просимо вас встановити «батьківський контроль» за сторінками ваших дітей в соціальних мережах.
ОБЕРЕЖНО! ГРИП!
Правила дотримання безпечної поведінки під час новорічних свят та зимових канікул. З метою попередження нещасних випадків з дітьми заборонено виготовлення саморобних іграшок із вати та легкозаймистих речовин, свічок для прикраси ялинок. Категорично заборонити використання під час новорічних заходів піротехнічних засобів, бенгальських вогників, свічок. Зважаючи на те, що зазвичай під час Новорічних святкувань стрімко зростає кількість пожеж, які виникають внаслідок порушення правил пожежної безпеки при користуванні гірляндами, встановленні ялинок та при користуванні піротехнічними виробами, керівництво школи звертається до Вас з проханням: дослухайтесь корисних порад і це допоможе Вам безпечно зустріти та провести новорічні та різдвяні свята. При встановленні ялинки необхідно:Під час використання піротехнічних виробів:
Дозволяється купувати і використовувати лише дорослим!Основними причинами пожеж у осінньо-зимовий період стають необережне поводження з вогнем, порушення правил експлуатації газо-, електрообладнання і пічного опалення, використання саморобних обігрівачів та пустощі дітей з вогнем тощо. Пам’ятайте, щоб зберегти своє життя та майно від вогню необхідно: Як свідчать аналіз аварійності при використанні газу в побуті, більшість надзвичайних ситуацій і нещасних випадків відбувається саме через несанкціоноване втручання власників газового обладнання в роботу системи, самовільне втручання абонентів у систему газопостачання, конструкцію газових приладів, систему димовідведення та вентиляції; порушення власниками умов безпечної експлуатації газових приладів; несправність та невідповідність вимогам нормативних актів систем димовідведення та вентиляції; неякісне, несвоєчасне технічне обслуговування газового обладнання, у тому числі автоматики безпеки газових приладів. Разом з тим, всім власникам газового обладнання необхідно пам’ятати, що його використання пов’язане з підвищеною вибухопожежонебезпекою. А якщо прилади вже не нові, піддавалися ремонту або переобладнанню, ймовірність аварії зростає в рази. І кожна людина повинна усвідомлювати і відповідально до цього ставитися, адже постраждати може не тільки вона сама, а й близькі та рідні, сусіди. То ж радимо вам: уважно стежте за роботою газового обладнання у себе в оселі та на прилеглій території і при найменших ознаках неполадок звертайтеся в аварійні служби. Основні правила безпеки під час зимового відпочинку.Небезпека ходіння по льоду на водоймищах.Для зимового відпочинку слід правильно підбирати одяг та взуття. Одяг повинен бути легким, зручним та багатошаровим. Повітряні прошарки захистять від вітру та збережуть тепло тіла. Якщо взуття тісне, можна обморозити ноги, коли ж занадто просторе - натерти їх. На прогулянку слід вдягти вовняні шкарпетки. Синтетичні гріють гірше і натирають шкіру. Чимало радості приносить катання на ковзанах. Щоб уникнути травми, слід бути обачливими. З перших кроків на льоду треба навчитись правильно падати: на бік, пригинаючи голову до грудей, або вперед - "рибкою" - прослизнути по льоду на животі, витягнувши руки. Не можна опиратися на руки, щоб їх не зламати. Можна падати в найближчу кучугуру снігу. Потрібно виконувати визначені правила поведінки на льоду:Якщо немає поблизу катка, часто місцем для катання на ковзанах обирають кригу водоймища. Але при цьому слід дотримуватись правил безпеки: Безпечною є крига товщиною від 7 до 20 см (зеленуватий відтінок).Маючи на увазі, що структура, міцність і товща льоду змінюються напротязі зими і ранньої весни, дітям не рекомендується ходити на водойми - це небезпечно для житт |
БАНЕР
http://sharynnvk2.ucoz.ua/banner228.11.jpg Календар
Пошук
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||