Проблема, над якою працює МО
«Формування соціально адаптованої особистості шляхом використання традиційних і інтерактивних технологій на уроках природничо-математичного циклу».
Ладчук Лідія Григорівна допомагає молодому колезі працювати над розвитком стійкого інтересу до вивчення математики, бо це є шляхом до соціалізації особистості.
У сучасних умовах стрімкого розвитку науки та оновлення інформації провідним завданням освіти є формування творчої особистості, здатної до самостійного поповнення своїх знань та застосування їх у високотехнологічному, інформаційному суспільстві. Щоб виконати завдання, які постали перед школою, потрібно вдосконалювати навчально-виховний процес, розробляти нові методи і форми взаємодії вчителя і учня, стимулювати самостійну навчальну діяльність молоді.
З метою активізації розумової діяльності учнів та підтримки їх уваги вчителі успішно практикують застосування дидактичних ігор, використання прикладного значення математики, історичного матеріалу, підготовку проектів учнями, створення презентацій, використання анімації у презентаціях. Все це сприяє підвищенню ефективності навчально-виховного процесу. Аналіз інноваційної діяльності вчителів показує, що в школах впроваджуються технології, серед яких можна виділити: особистісно - діяльнісне навчання, розвиток критичного мислення, інформаційні технології, групові форми навчання, діяльність яких спрямована на формування компетентностей учнів, інтерактивні методи навчання. Використовуючи сучасні педагогічні технології, нові форми і методи навчання вчителі формують ключову компетенцію, що передбачає набуття певного рівня знань, умінь, навичок, ставлень, які можна застосувати у сфері діяльності людини.
|